En helg m.kusse ;)

Hej på er!

Jag vet att jag inte har skrivit sen igår förmiddag men jag har haft fulltupp! Min kusse var ju hemma hos mig så vi var ute nästan hela tiden och sen skulle hon åka hem för att jag skulle på middag med familjen, och det blev väldigt sent där kom kanske inte hem fören halv tolv, så då orkade jag verkligen inte gå in på datan. Och imorse så vaknade jag typ vid halv tio och då skulle jag äta frukost och fixa mig för att sedan åka till min kusse igen som bor i Sollentuna ;)

Så nu är jag med henne och idag har vi ätit pizza till lunch och sen har vi mest varit ute, t.ex spelat mini golf och de var faktiskt skoj (fast jag förlorade) :) Och nu sitter vi här vid datan och ska snart äta kvällsmat men skriver igen imorron om inte ikväll när jag kommer hem!
Och föresten så är det sommarskola imorron, orkar verkligen inte men det är ju bara tre gånger kvar så jag får vara positiv ;)

Ha en forsatt bra dag!
Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0