En måndag på sjukhus

Hejsan!

Nu sitter jag här vid datan och har det tråkigt. Som jag skrev i förra inlägget så har jag gjort illa knät och kan inte gå så jag går på kryckor. Jag gick till skolan på morgonen men sen efter två lektioner så åker jag och mamma til sjukhuset för att dom ska kolla vad som är felet på mitt knä. Ja som ni kanske vet så får man sitta och vänta ganska länge. Men entligen fick jag en läkare och han kollade och kände på mitt knä. Och jag kan inte ha mitt ben rakt men ja han skulle ju få mig att ha de rakt så han trycker ner de och fatta hur ont de gjorde i knät ! Men sen fick jag åka hem för han förklarade att jag hade fått ett "löparknä" och nån himla muskel i mitt knä sitter på fel plats eller nått sånt så jag ska vila i typ två veckor och sen ska jag börja göra övningar så de blir bättre. Och inte vet jag hur länga jag behöver gå med kryckor men hoppas de inte blir så länge ..   
Men nu ska jag sätta mig och kolla på tv!

puss&kram  /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0