Går på kryckor ;/

Hej på er !

Hoppas att ni mår bra för jag mår lite sådär faktiskt ...
Jag har haft problem med mitt knä väldigt länge och igår sprang jag, Josefin och Jennifer Mini Marathon. Jag hann starta och springa bara en liten bit då jag också låg som en av dom första men helt plötsligt rycker det till i mitt knä och jag måste sätta mig ner på sidan för att jag såklart fick skit ont. Då kommer en kille som tar mig till starten igen för att det sedan skulle komme en motorcykelmänniska som skulle ta mig till målet för att vi trodde att mina föräldrar var där men pappa hade åkt till råsunda för att kolla på fotbollsmatch och mamma, ja hon kom springande till motorcykeln och sa att han skulle köra mig till bilen för att jag sedan skulle få åka hem för att få värktabletter och få sitta och bara vila. Så ja nu går jag på kryckor och det är inte kul men jag fixar de här!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

jobbigt med kryckor.. ha en trevlig kväll!

2008-06-02 @ 18:26:33
URL: http://lgk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0