Goda nyheter ;)

HejHej på er!

Jag vill bara meddela att mitt knä blir bättre och bättre så kryckorna slänger jag nog i väggen snart "haha", nej men efter att jag varit på sjukhuset och då inte kunde sträcka på benet och läkaren försökte få mig att göra de när jag låg på sjukhuset. Jag gjorde de då, och de gjorde skit ont så sen slutade jag me de. Men mamma tjatar på att jag ska göra de så hon brukar hjälpa mig att få ner benet helt, jag skriker då bara för att de gör så ont men nu har jag gjort de några gånger så nu kan jag nästan ha de rakt hela tiden, bara jag försöker göra så några gånger. Okej jag måste ändå vila i typ två veckor men snart slipper jag ju kryckorna och de var ju för att jag har dragit ut benet några gånger hur mycket jag en har skrikit och då blir mitt knä vant och muskeln börjar sätta sig på plats och därför kan de gå så här snabbt *stolt* att få bort kryckorna ;) haha jag ville bara att ni skulle veta min goda nyhet *generad* ...

Men nu ska jag "chilla" lite och bara ta det lugnt.
Ha det så bra.

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0