Grattis Veronica!

Alla ska gratta Veronica Tillas idag för hon blir en gamling precis som jag (14 år) "taha" !! tyvär kunde jag inte komma till henne på fredag när hon ska ha värsta roliga festen men vi ska göra om de i sommar igen ;) jag kan inte komma för min brorsa tar studenten. Men jag ska ha skit skoj med min kusse :) Och en till positiv grej utan föutom att Veronica fyller år är att jag tror att jag kan börja försöka gå utan kryckor snart! asså jag kanske inte kan börja springa men ska börja försöka gå på benet så de blir bra till på fredag (bra och bra men kommer kanske slippa ha kryckor) bra va?    

men ialla fall. Idag har jag inte gjort så mycket bara tråkat hemma, men snart börjar Gossip Girl så jag ska sätta mig och kolla på de :)

Ha det bäst!
Puss på er, /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0