Hässelby strand

Idag var jag med Josefin, Maria och Jennifer. Och så följde också Simba och Saga me (Josefin och Jennifer´s hundar). Vi hade det jätte kul på Hässelby strand! det var ju ganska tråkigt väder så vi badade inte så mycket men de var kul ändå. Och idag var det sista dan i skolan (förutom skolavslutningen). Vi var inte i skolan så länge så de var skönt, vi städade bara skåpen och sen fick jag och dom andra som var i min grupp på camp viksjö mjukglass för att vi vann då i tisdag´s :)
Så imorgon är det alltså skolavslutning, kanske inte så roligt väder men man får vara positiv, för jag ska ju också få ha min fina vita klänning på mig. Har inte bestämmt vilka skor de ska bli men jag hittar nog några fina!
Men nu måste jag gå och duscha så jag är ren och fräsch(stavas?)  tills imorron ;)

Puss på er /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0