Inget sommarlov ännu

Jag har glömt att berätta att jag inte riktigt blev godkänd i matte på de man skulle så nu går jag i sommarskola i matematik i två veckor och det kanske inte är så jätte kul men man får vara positiv och tänka att man lär sig skit mycke! det var idag som de började och jag lärde mig jätte mycke *STOLT* ;) och man får liksom känna sig jätte smart för vissa av dom andra i gruppen är "mindre smarta" haha! och jag kommer få en "belöning" av mina föräldrar för att jag tvingar mig dit när jag egentligen borde ha ett stort fet sommarlov, haha så tänker jag :) jag går från 08.30 till 13.00 fatta jobbigt! men jag klarar de, tiden går ganska snabbt ;) Så alltså börjar mitt sommarlov på riktigt om typ två veckor!
Hoppas att ni har ett skönt sommarlov och får sova ut, för när ni typ går upp så slutar jag skolan och börjar min ledighet då kl 13.00 typ haha! :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0