Inte som jag sa

Hejsan på er!

Idag skulle jag ju bara ta det lugnt, haha så blev det inte. Jag satt vid datan i typ 20 min för sen skulle jag tvätta några stolar och blåsa upp skit många ballonger för min brorsa tar studenten imorron. Och sen skulle jag precis sätta mig för att kolla på tv men då vill mamma att jag städar lite där uppe så då gör jag de, och sen skulle jag fixa lite mat (förbereda tills imorron). Sen fick jag entligen gå och duscha, sen när jag gjort de och kände mig ren så skulle blommorna vattnas (haha man vill ju alltid vara hjälpsam) !
Så alltså tar min brorsa studenten imorron så jag kanske inte skriver då men jag får se för de kommer nog vara ganska kaosit imorron, det kommer liksom typ 43 pers hit + att jag ska vara med min kusse. Men vi får se, det kommer ialla fall bilder och dom kanske jag lägger in på lördagen då. Men det kan bli ett inlägg i morgonbitti, vi får se :)

Det här kanske inte var ett sånt roligt inlägg men jag är skit trött och orkar verkligen inte (sorry, det blir bättre i nästa inlägg) ;)


image50


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!
Vad händer imorgon? :)

2008-06-05 @ 23:02:42
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0