Landet m. kusse

Tjenare sötnosar!

Just nu är jag hos min kusse, jag kom hit för typ 15-20 minuter sen. På vägen hit såg jag mitt hatobjekt (haha jag höll typ på att spy) ;) På bussen hit hade jag också matsäck (en macka och festis) "skita gott". Vid typ 18.00 så åker vi till landet och ska ha det jätte kul! Vi är där till på söndag så jag kan tyvärr inte skriva under helgen men får skriva extra mycket på söndag.
Idag var det sommarskola som vanligt och jag höll på att somna men tiden gick ganska snabbt, och nu är det bara två gånger kvar och sen har jag entligen sommarlov och då åker jag och fotbollslaget till Piteå :)

Men nu ska vi hitta på något kul men skriver mer på söndag!

Trevlig midsommar och ha så kul i helgen för de ska jag ha ;)

Puss på er /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0