Lite om Piteå

Onsdag: Åkte tåg mot Piteå och det tog ca: 16 timmar kanske. På tåget så var det ju massa andra lag också och bl.a var det massa äkliga itailenare på tåget som höll på med värsta porrdanser utanför rummen *skarrigt*! sen gick vi runt och pratade med massa andra på tåget innan vi skulle sova.

Torsdag: När vi entligen var framme så skulle vi gå på någon himla stenväg som var kanske 200m till bussen som skulle ta oss till skolan, fatta jobbigt med min stora resväska plus en väska på ryggen! när vi kom fram packade vi upp och sen fick vi kolla runt lite i skolan och så för matcherna började inte fören på fredagen. Vi åt middag på en thairesturang och det var skit gott faktiskt (har aldrig ätit thaimat förut)
Juste jag och min kompis hittade några norska killkompisar som vi var med på skolan också ;)

Fredag
: Vi hade match mot något dåligt norskt lag så vi kunde ha vunnit med typ 6-0 men det blev 2-0 till oss, så vi vann iallafall! Jag kom inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter men jag har förmig att jag och min kompis gick till våra norska kompisar och var med dom ett tag innan vi skulle gå och äta och sen vet jag ej vad vi gjorde men sen kl 23.00 hade vi match igen mot Piteå och det blev 0-0 i den matchen så det var ganska jämt. Sen efter matchen var det bara att gå o lägga sig.

Lördag: Vi hade match kl: 11.00 mot Njuruda och dom var faktiskt ganska bra fast vi vann ändå med 2-1 så vi gick vidare till 16:dels final och då mötte vi Finland. Mot Finland vann vi med 2-0 för att på söndagen spela kvartsfinal. Så i lördags hade vi mest bara matcher men det var roligt.

Söndag: Vi spelade kvartsfinal kl: 08.00 mot något konstigt lag och det gick skit dåligt! vi förlorade med 4-0 och spelade inte så bra men domaren va inte direkt på våran sida heller .... Och sen senare på den dagen så skulle vissa till stan men jag och några till orkade inte de så vi var kvar på skolan och träffade några killar från Bollstanäs och försökte roa oss med dom. Sen packade vi ihop våra grejer och tog bussen till tåget och åkte hem.

Och nu är det måndag och jag är skit trött och har duschat och ska snart vara med Josefin men skriver kanske ikväll :) 

Puss&Kram på er! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0