Måndagen den 16/6

God kväll ;)

Idag var jag ju på sommarskola och den slutade ju vid 13.00 och då åkte jag hem och åt lunch för att sedan sätta mig vid datan och bara ta det lugnt. Men sen tröttnade jag på de så då kände jag att jag ville ringa Josefin och hon var med Johanna så hon skulle ringa mig sen och då satte jag mig vid tv men efter ett tag skulle jag äta, så det gjorde jag lite snabbt för att hinna se på "The Hills" och sen ringde Josefin så jag var med henne och Johanna. Sen skulle Johanna hem så jag och Josefin var ute och sen ville vi åka fyrhjuling(stavas?) men det blev ej så ... Men sen blev det sent och jag gick hem och nu ska jag snart gå och lägga mig för att hinna upp imorgon kl: 07.00 "jobbigt" !
Men jag skriver igen typ imorron :)

God natt och sov gott !
Puss&Kram /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0