Midsommar

Hej på er & Glad midsommar ;)

Solen skiner och jag & min kusse sitter på landet. Idag är det ju midsommar och jag & min kusse har varit vid en midsommarstång på förmiddagen fast det var inte så jätte kul där, men vi fick lite jobb att göra så de kanske gjorde det lite roligare (haha vi sålde lotter) ! Våran släkt är också här så vi har suttit ute och ätit massa god mat, t.ex: köttbullar, prinskorv, potatis, lax m.m och till efterrätt så åt vi någon marängtårta med jordgubbar och de var faktiskt jätte gott :) Dom andra i släkten sitter ute och "babblar" så jag och min kusse hade inget att göra så min brorsa lånade ut sin data till oss så jag tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg medans jag hade en data ;)
Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på men det blir säkert nått roligt (haha vi hittar alltid på något konstigt att göra).
Hoppas att ni får en forsatt fin midsommar så skriver jag så fort jag får chansen :)

Puss&Kram på er /Malin & Cecilia   ( http://ceclaan.blogg.se/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0