Mys i solen

Hej på er!

Jag har bara legat i solen nästan hela tiden, man vill ju inte direkt se ut som ett spöke eller så. Inte för att jag känner mig så brun fasten jag har varit i solen väldigt mycket, men solar jag mycket så blir jag nog brun snart. Hoppas ni har haft en skön sommaronsdag! Hoppas solen håller i sig och att det är så här varmt på sommarlovet också. Entligen snart så är det sommarlov, eller om en vecka men dagarna går nog snabbt!

Nej nu ska jag kolla lite på tv (kommer inte på något roligare) men skriver kanske mer lite senare.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att vara i solen! Jag har inte hunnit idag.. :(

2008-06-04 @ 19:05:56
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0