Om tre dagar ...

På onsdag åker jag med mitt fotbollslag till Piteå på cup. Och jag hoppas ju såklart att det kommer bli kul! Så jag borde nog börja packa snart men det är ju så tråkigt ;)
Men ialla fall, idag är jag skit trött för det blev sent igår. Var ju hos min kusse och kom inte därifrån på länge och sen gick jag inte och la mig fören typ tolv och skulle upp igen vid sju så det var inte så roligt men jag har blivit lite piggare nu :) Idag var det ju också sommarskola och det gick tyvärr inte så bra eftersom att jag var trött men jag får försöka jobba ikapp de imorron!
Ikväll är det också fotbollsträning och jag hoppas inte att det regnar som det gör nu ....

Men nu ska jag gå och äta men vi hörs senare!

Puss på er /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0