Sista veckan

Hejsan snyggingar!

Idag började jag 12.00 och vi skulle spela mini golf och de va kanske inte så jätte kul men de funka. Och efter mini golfen så åkte jag och Nathali (min favvounge) till mig och vi var hungriga så vi åt lite glass. Sen kom vi på att vi ville åka någonstans så vi tog med oss Maja och åkte till Anna som bor i Upplands väsby och de va skoj, vi red på en häst Anna tar hand om (hann inte vara där så länge) och sen skulle vi åka hem, men bestämmde oss för att vi ska åka dit och bada med hästen och leka imorron igen ;) haha leka också!
Men nu ska jag ut och träffa Nathali.

Ha det bäst.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: M

haha det var riktigt kul :D

2008-06-09 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0