Tröttnat

God kväll :)

För typ en timme sen kom jag hem från min fotbollsträning, och tränigen var ganska skön faktiskt det gick bra och alla pratar ju typ om Piteå och då blir det ännu roligare ;) Efter träningen åt jag "sen" middag och nu sitter jag här ...

Idag har jag ju varit på sommarskolan som jag skrev i typ förra inlägget och jag börjar verkligen tröttna på de, asså vi går där typ 4 timmar om dagen och man pallar liksom inte! Man får ingen sovmorgon och kvällarna blir hur tråkiga som helst, alla är med varandra jätte sent men inte jag och dom andra som går på sommarskola inte! men men som vanligt får jag väll vara positiv och tänka att jag lär mig väldigt mycke och att det faktiskt bara är två dagar kvar :)
Inga fler bekymmer nu, för efter skolan så var jag med Jennifer och vi spelade kubb och kollade på film så jag hade jätte kul me Jennifer ;)
Men nu måste jag gå och duscha, men jag skriver mer imorron!

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0