15/5 den bästa dagen i mitt liv!

Hejsan allihopa!

Hoppas att ni mår bra, för de gör verkligen jag!

Som jag sa förut så åkte jag, Jennifer, Nathali, Josefin, Jennifer, Veronica och Johanna till kungsträdgården (RIX FM FESTIVAL) igår (torsdag), det började med att vi åkte till T-centralen och från T-centralen så gick vi till kungsträdgården. När vi kom fram så gick vi runt lite där vid kungsan, men tillslut så ville dom andra gå till Mc donals, så vi gick dit för att köpa glass. Det var ganska lång kö men det gick fort, så efter Mc donals så gick vi tillbaka (jag ville hitta bra platser, men dom tyckte vi kunde gå runt lite först) så vi gick runt lite där och kollade på massa grejer typ. Sen tyckte jag och Nathali att vi skulle gå till något ställe för att se bra till scenen, så vi gick längre fram. Och då såg vi en massa folk stå vid ett "stängsel" så vi gick dit, vi såg ingenting och ville ju se va det va så jag hoppade upp på Nathali´s rygg och kollade. Och där framför mig står dom söta hetingarna E.M.D, vi var bara tvungna att ta kort (de gick ju bra) "haha" men sen när dom hade gått så gick vi till dom andra.  :)  
Sen när det började komma mycke folk så ställde vi oss för att kunna se. Vi stog inte så bra och jag och Josefin är ju inte så "långa" så vi såg inte så mycket. Så när väl RIX FM festival började kl: 19.00 så gick jag och Josefin för att hitta bättre platser. Vi kom tyvvär bort från dom andra men tänkte att vi säkert hittar dom så vi ställde oss längre fram för att se. Så när Amy Diamond sjöng så stog vi faktiskt ganska bra (vi hoppade så då såg man). Men efter ett tag ville vi "dila" så vi gick runt lite (vi hörde ju musiken) . Sen gick vi bakom scenen där alla kändisar va. Så vi klättrade upp på stängslet och skrek lite på dom :) När vi hade varit där väldigt länge och hade gjort massa saker och lyssnat och kollat på artisterna så kom den "hemliga gästen" så vi gick längst fram för att stå där och den "hemliga gästen" var Magnus Uggla så när han sjöng den sista låten på festivalen så stog alla och hoppade och sjöng(de var så kul) . Efter att de va slut och typ alla hade gått hem så hittade vi entligen dom andra så vi gick bakom scenen, för det var där alla kändisar skulle komma för att åka till "efterfesten"!

Det var då alla underbara kändisar kom!
Linda Bengtzing kom precis och då sa vi hej till henne och började prata med henne (hon var jätte snäll) sen kom också Ola (omg) jag fick en kram av honom, världens sötaste!! Och jag sa: - Vi älskar dig!! Och han svara: Jag älskar er också!! (omg jag har kramat Ola) !!!!!!! Och inte mer med de, helst plötsligt kom snyggerik (han som är med i E.M.D) , så jag fick en kram av honom me !!!!!!!! Och sen kramade jag: Sanna Nilsen, Bwo (han som sjunger) , Roger (Pogramledaren i Rix Fm) och Patrik Isaksson också! Och världens sötaste gav mig slängkyssar i bilen: Måns Zelmerlöw !!!!!! :)
Så väntade vi på att Danny och Mattias skulle komma också (dom andra två i E.M.D) men dom tog en annan väg, så vi åkte hem sen med ett stort leénde på läpparna!!!

Det här var den bästa dagen i mitt liv, då jag fick krama dom underbara kändisarna! (det var dom som kom där vi stog) asså fatta själva va underbart att liksom få krama Ola och Erik! synd bara att Måns åkte bil och att Mattias och Danny tog en anna väg, men aja jag är ändå så j***a glad!!!!!!

Bilder kommer snart, jag måste bara få dom av Johanna, Josefin och Nathali först.

Skriver mer ikväll!

PUSS&KRAM/ MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0