FREDAG

Idag hade jag en sjukt skön dag i skolan!

Började kl: 09.00 med svenska, vår lärare va typ sjuk så hon kom bara till skolan för att ge oss någonting att göra för sen skulle hon gå hem. Efter svenskan hade vi matte och hade en skit dålig lärare som typ inte kan någonting "stackare" haha, då jobbade vi typ ingenting satt bara och snacka i typ 40 min och sen slutade jag för dagen.

Efter skolan så drog jag hem och slappa ett tag, satt framför tv och kollade på "våra bästa år" och satt vid datan. Kl: 15.00 skulle jag vara nere vid Viksjö centrum för att sälja fikabröd, strumpor, lotter och godis med fotbollslaget (måste ju samla in pengar till Piteå i sommar) jag och Michelle va värkligen duktiga på att sälja lotter (eller inte) haha men de va kul, kanske lite länge ca 2 timmar men de funkade väll. Sen drog jag hem för att äta och vila lite.

Efter ett tag så ringde jag Jennifer för att gå ut med henne ett tag, vi gick till fotbollsplanen för att sola. Fast sen skulle hon äta så jag tog min hund och gick på en liten promenad. Gick till hundgården och sen till Jennifer för hon skulle sova hos mig och när vi kom hem till mig så kollade vi på "Talang 2008" de va skoj för de va en skit söt kille på tvn som jag typ blev "kär i" (haha) men sen satte vi oss vid datan en stund och va inne lite på pa. Sen kom vi på att vi ville gå ut så vi gick till Josefin för att fråga om hon och Jessica ville gå ut med oss och de ville dom, så vi gick runt lite i viksjö och pratade och lite annat. Sen efter ett tag så gick jag och Jennifer en liten promenad med Dessie (min hund), och nu sitter vi här vi datan igen men ska snart gå och lägga oss :)

God natt, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0