GRÖNAN

Hejsan!

Som jag sa i det förra inlägget, jag har varit lite efter med inläggen (har inte haft tid) så söndagens inlägg kom idag.

Idag åkte jag till grönan med dom flickorna!
Det började med att jag vaknade hos Josefin för att jag hade sovit där. Vi gick upp kl: 09.00 typ för att Josefin, Jennifer, Sofia, Johanna och Jessica skulle hinna med att åka kl 12.00 typ. Så vi gick upp åt frukost, klädde på oss och sen gick jag hem för jag skulle sminka mig, fixa håret och hinna äta lunch typ vid 11.30. Om ni undrar varför inte jag och Jennifer J åkte kl: 12.00 som dom andra så är det bara för att Jennifer skulle gå på sin gympaträning innan och dom andra behövde vara där tidigare för att få gå in tidigare. Så jag gick hem och fixade mig sen gick jag hem till Jennifer vid typ 12.00 för att åka buss till Jakobsberg från henne. Sen fick vi vänta i typ 10 minuter på tåget som skulle ta oss till T-centralen. När vi hade kommit fram till T-centralen så skulle vi hitta skansenbussen, haha det gick inte så bra så vi va tvungna att ringa Josefin för att fråga vart den bussen stog men jag och Jennifer kunde inte förklara de så vi fick fråga någon annan som förklarade skit dåligt "haha" så vi chansade (och de va rätt) *stolt* ! Sen när vi kom till bussen och hade satt oss för att åka så satt det typ tre tjejer längst bak i bussen som trodde dom va diskreta (stavas?) dom sa:

-Asså jag hatar fjortisar, dom har inga vänner, wannabe fjortisar som måste ha ett hårband med sin pa på! Gud va irriterande.

Och massa sån skit men dom fattade inte att jag och Jennifer bara satt och garvade åt dom, de lät så jävla töntigt och fjollit.
Men aja ...

Sen kom vi entligen fram till Gröna Lund så vi gick fram och betalade och fick åkband för att sendan ringa dom andra som skulle möta oss på grönan så att vi kunde börja (åka allt) . Vi åkte massa kul, t.ex elefanterna, popexpressen(3 ggr), kärlekstunneln(haha fett romantiskt de va josefin), bläckfisken(3 ggr), ngn grej m. joj och jen och massa andra grejer typ c(: Sen åt vi pizza och (leta killar) haha jag hade roligt med mina kompisar på Gröna Lund! Vi gjorde en massa roliga grejer. Jag och Johanna hittade ett par bästakompisar som vi måste träffa igen. Sen följde vi efter tre killar på vägen hem också.   
Föresten så måste jag också berätta att vi gick ända från Gröna Lund till T-centralen (duktiga) och på vägen till T-centralen så var det jätte många polisbilar och tv-kameror (hoppas vi inte kom me på tv) .

Men nu orkar jag inte skriva med, vi hade ialla fall kul och RIX FM festivalen blir nästa!
Ha det bäst! Puss&Kram/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0