Skit väder!

Onsdag idag och jag har inte gjort så mycket, det har ju regnat och varit grått typ hela dagen idag!

Jag har varit i skolan som vanligt. När jag kom hem så pluggade jag och jag kan typ mitt NO-prov nu *STOLT* :) Idag var det också träning och de va min första träning som målvakt. Jag var skit nervös att jag skulle göra bort mig (kändes som om att jag gjorde de också)! Men det är träning på måndag igen och då får jag göra bra ifrån mig :)

Imorron är det RIX FM Festival med flickorna (vi kommer ha de så bäst) och entligen får jag se Måns Zelmerlöw, Ola och E.M.D live (jag kommer dö, älskar dom)!
Aja de jag skulle säga var att jag kanske inte hinner skriva någonting imorron i bloggen, jag får se vad jag hinner men om RIX FM skriver jag på fredag för vi kommer komma hem så sent imorron så jag kommer inte orka logga in.

Föresten ska jag snart börja med att ladda upp bilder för nästan varje dag i min blogg (min mobil är cp just nu, så den måste bara fixas först)

Ha det bäst!
PUSS&KRAM /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0