Slappdag?

Hejsan allihopa!

Jag orkar tyvvär inte skriva så mycket i de här inlägget för jag är skit trött!
Men jag kan berätta lite kort om vad jag gjorde idag.

Jag började skolan kl: 08.10, jag orkade typ inte jobba någonting så dagen gick ganska snabbt ! För vi slutade väldigt tidigt idag, kl: 12.55. Brandlarmet gick föresten idag, och de gick när vi hade vår sista lektion som blandannat var ett prov.
Provet gick skit kändes det som, men jag får göra de bättre någon annan gång.

Efter skolan så gick jag hem och satte mig och kollade på "Våra bästa år" . Efter de så gick jag in på datan, och sen ringde Josefin och Johanna och frågade ifall jag ville vara med dom men jag ville inte vara taskig men jag orkade inte så jag bestämmde mig för att  vara med dom efter att jag ätit middag. För då skulle vi gå till ica för att köpa godis. För sedan senare på kvällen vid kl: 20.00 så började "Talang 2008) som vi skulle se. Sen kollade vi på "Berg flyttar in" också. Men sen skulle Johanna hem så jag och Josefin följde henne en bit och sen gick jag hem. Och nu sitter jag här och ska när som helst gå och lägga mig!

Men jag skriver mer imorron, men jag vet inte när de blir för imorron ska jag åka och kolla på när Josefin och Jennifer ska tävla. Så de kanske blir lite bilder därifrån och kanske något videoinlägg på deras tävling, de får vi se! :)

Puss&Kram på er/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0