Trött

Hejsan!

Idag orkar jag inte skriva så mycket "tyvär" för jag kom hem skit sent från grönan igår och gick inte och la mig fören typ 00.00 och skulle upp 06.30 igen.

Så idag har jag nästan somnat på lektionerna. Och jag har fått jätte många läxor plus att jag ska träna till ett NO-prov! Så jag ska ialla fall försöka skriva varje dag men att inläggen är en dag sena (ska göra allt för att hinna gå in varje dag)

Idag har jag bara pluggat hela dagen för att imorron ska jag ha engelskaredovisning för hela klassen (kommer skämma ut mig) men ska göra mitt bästa.

Men nu ska jag gå och sätta mig och kolla på Andra Avenyn som börjar kl: 20.00!
Puss och Kram/ Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0