Ut m.hundarna sen läxor

Hej på er!

Nu har jag precis ätit mellis hos Josefin och nu snart så ska vi gå ut med Jennifer och Josefin´s hundar. Sen ska jag och Josefin plugga. Hon har ett engelskaprov som hon måste plugga till. Och som jag sa i det förra inlägget så har jag skit mycket läxor:

Måndag: Lämna in svenskauppgift.
Tisdag: Engelskaredovisning.
Onsdag: Engelskaprov (va inte här när vi gjorde de provet så måste göra de imorron)
Torsdag: Ingenting.
Fredag: NO-PROV.

Jag måste plugga varje dag för att kunna gå på RIX FM festivalen på torsdag.

Men nu måste vi gå ut med (Saga och Simba) , skriver ikväll! För de måste jag hinna :)
Puss&Kram / Malin och Josefin (http://josefiinn.blogg.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0