Bilder

Innan jag kollar på Andra Avenyn så tänkte jag ladda upp några bilder från denna vecka ;)


     
Några bilder från när vi hälsade på valparna .. Visst är dom söta? :)

 - Måste bara ladda upp denna bild på några halstabletter som ser ut som kondomer(tycker ialla fall jag, hehe). De va så att jag var på ica en lunchrast med mina underbara vänner Jennifer & Jennifer och på ica var de några försäljare som sålde telefoner och en av dom killarna kom fram och började prata med oss och frågade:

-Hur gamla är ni?
-14 år
-Okej men ring mig då om ett år när ni är femton så kan vi gå på dejt ... Eller säger man ligg i eran ålder?
 
Vet ni hur mycke jag garva åt de och sen när han gav oss dom här halstabletterna och jag tyckte de såg ut som kondomer, haha de va faktiskt kul tycker jag :)

 

Dom sista bilderna är från förra lördagen då jag och Jennifer hade halloweenfest och kolla in våra snygga pumpor, haha! , och sen fick vi några gulliga "presenter" också så tack så mycke för en lyckad fest :) <3

De va allt från mig, ses.
Puss /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0