börjat tröttna

okej jag har inte skrivit i min blogg på typ en vecka men har verkligen inte tid och börjar tröttna för jag kommer aldrig på något bra att skriva. Och vet ni hur mycke läxor man har?! man har ju nästan aldrig tid med vänner eller annat för skolan och läxor hindrar en typ*suck*!

ialla fall kan jag berätta en "speciell" grej som hände i måndags och de är att vi fick träffa valparna!

och för er som inte förstår så är det så att om två veckor så får jag/min familj en till familjemedlem, hehe nej men vi ska få en till hund helt enkelt som ska heta "Maya". Och i måndags fick vi som sagt träffa henne(vet inte en vilken vi ska få) och alla dom andra valparna!

och idag då, ja idag är de söndag och jag har varit med några underbara vänner och vi gjorde inte så mycke, latade oss mest framför tv och datan ;) sen var jag inte med dom så länge heller för jag pallade inte och gick hem och satte mig vid datan istället ...

Och nu har jag otroligt tråkigt och ska nog kolla på några avsnitt av Andra Avenyn(har missat några) men vi hörs och syns :)

Kiss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0