första snön

Ja, nu har första snön kommit och de är verkligen kallt ute. Och min dag fick en bra början mitt i all snö för jag blev mulad och fick en snöboll i huvet, haha men de är bara att ge igen ju ;)

Idag vaknade jag ialla fall typ halv 12 så jag fick sova ut och de va riktigt skönt. Och sen mötte Linus mig så vi gick hem till honom och kollade på film, haha ja de blev "Superhjältarna" :) , sen kom också Erik så vi forsatte kolla på film innan vi bestämde oss för att gå ut i de kalla och ja då blev man mulad igen men de va bara att kasta tillbaka(missade såklart), hehe!  aja sen ialla fall så skulle Linus hem för han skulle på match så Erik följde mig hem innan han gick till bussen för jag skulle äta och sen åka på match.

Och om ni vill veta så vann vi med 5-2 mot Väsby :)

Har inte så mycke mer att berätta men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn så vi hörs och syns!

P & K :)<3


föresten så kommer valpen(Maya som hon då ska heta) "hem" på tisdag och gud va längtan är stor!

   

De här är söta Maya ;) <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Men gud va sööt! <3

2008-11-30 @ 21:19:27
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha japp jag vet ;P <3

2008-12-12 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0