Överlycklig ;)

Haha japp de är var jag är nu för imorron ska jag till min älskade kusse och jag har inte träffat henne på länge och hon är verkligen saknad och jag har en hel del att få ur mig så hon är alltid den jag pratar me då ;)<3

Ialla fall så vet jag att jag är riktigt usel på att blogga men jag hinner verkligen inte för jag har nästan alltid någonting jag gör, är det inte läxor och skolan så är det mina älskade vänner som jag hellre är med än att vara inne på datan. Men jag försöker skriva så mycke jag kan fasten det inte går speciellt bra, och de ber jag om ursäkt för :)

Det har ju varit snö i kanske en vecka och gud va jag gillar de och jag längtar mer och mer till julen när snön ligger så marken och träden och man ser att vissa redan har satt upp "julgrejer" och de är riktigt mysigt! och ni ska bara se hur mycke Maya älskar att hoppa och busa i snön, hon undrade säker vad de var för vitt som låg på marken när snön kom, var liksom hennes första snö.
Men nu har ju snön smält och det är så tråkigt för jag vill ju mula folk, haha ;) men förhoppningsvis kommer den tillbaka snart.

Okej ett tråkigt inlägg kanske men tänkte skriva mer senare ikväll innan jag ska ut med några vänner(vet inte vilka de blir) och ikväll ska jag sova hos Josefin och de va ganska länge sen så de blir nog kul!

Nu ska jag nog göra popcorn för jag blev helt plötsligt väldigt sugen på de :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0