Blää...

... så känner jag just nu för vi förlorade semifinalen idag mot Storvreta med 3-2 på straffar när de va vi som var de laget som kämpade mest och var dom som visade mest vilka de va som ville komma till final. Och så vinner dom på straffar, nej de känns aldrig roligt!

nu till något som kanske är lite roligare och de är att... okej jag kommer inte på något som är roligare att berätta, omg jag är verkligen deppig just nu, haha ;)

jaha då slutar jag mitt ledsamma inlägg här då, så skriver jag mer senare och man får väll hoppas på något roligare då :)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är utmanad i min blogg =)

Kopigera frågorna och svara här i din egen blogg

2008-11-04 @ 23:08:57
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0