Eriksdalsbadet

Ja som sagt så var jag på Eriksdalsbadet igår med Jennifer, Johanna, Josefin, Jessica, Patrik, Linus och Frans och själv tyckte jag inte att de va så jätte roligt på de där badet och de kunde ha varit mer "lyckat" men aja...
Vi skulle ha möts vid Jakobsberg kl elva men jag, Johanna, Jennifer och Josefin missa bussen så vi kom dit med Jessica också lite senare, haha sorry för att ni fick vänta ;) men egentligen gjorde det inget att vi kom senare för tågen var typ 1 timme försenade pågrund av typ singnalfel i karlberg eller nått. Men när vi äntligen kom fram så badade vi i typ 3 timmar kanske innan vi gick upp och duschade och fixade oss för att sedan gå till Mcdonals och Linus var nog hungrigast av oss alla, haha han åt seriöst 5 eller 4 pajer och en hamburgare och så var de nå mer också. Haha skrattar fortfarande åt de för jag och Jennifer orkade inte ens vårat och de va inte direkt mycke! aja efter "Donken" så gick vi till BR och kollade runt lite och sen åkte vi hem. Och jag måste bara berätta en rolig grej som va på tåget, de va så här att en gubbe satte sig vid oss på tåget och han började typ lyssna på vad vi sa och började snacka med oss och Johanna tyckte han var läskig(sööt) och jag satt typ bara och garva för han såg så himla rolig ut! han hade typ hårstrån som stog rakt ut från öronen och mössan satt på sne och nej jag måste lägga upp en bild vi tog på honom för han såg verkligen rolig ut, hehe.

Sen när vi kom hem så var jag med Jessica, Linus och Patrik och vi gick mest bara runt och garva och jag och Linus tog en liten springtur, haha! men sen kom några andra vänner (orkar inte säga alla namn) så då var vi med dom ett tag innan jag bestämde mig för att gå hem  för att sova.

Ja så såg gårdagen ut och här kommer bilder på gubben:

     
Haha gud va elak jag känner mig men är tvungen! fast de syns inte så bra men aja ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg fett läskig han såg ut!

2008-10-30 @ 09:15:50
Postat av: Malin

haha vet ;P

2008-10-30 @ 12:04:30
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0