God Morgon

Vaknade för typ två timmar sen och är riktigt trött nu för jag kunde ha sovit längre kände jag. Men nu är jag ialla fall uppe och ska snart byta om och sminka mig och lite sånt!

Idag ska jag vara med Jessica och Patrik tror jag och det kommer bli skoj, och sen på kvällen blir det att jag sover hos Jessica och det kommer bli roligt, hehe.. Ja, vad mer gårdagen blev lyckad. Jag var med Jessica och Patrik och vi var hemma hos Patrik lite och sen var vi mest ute och hade det skoj! sen började det bli riktigt kallt och det började regna så vi gick hem till Jessica och kollade på film (haha eller kollade och kollade kanske man inte kan säga att vi gjorde)! sen vi typ 23.00 gick jag och Patrik hem och det var skit kallt ute + att de va riktigt läskigt, men jag följde med Patrik en bit för att sedan gå hem och lägga mig.. Ja det var lite kortfattat om min fredag men jag har ialla fall haft kul!

Nu är det dags för mig att fixa mig lite så vi hörs sen.

Puss /Malin


Min frukost idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0