Har annat för mig

Ja rubriken säger en helt del för jag vet att jag inte har skrivit sen i typ torsdags och nu när jag sitter här och skriver så känner jag att jag har saknat de här! men ialla fall, jag har liksom haft annat för mig en att sitta vid datan. Har liksom läxor/skolan, vännerna och innebandyn och ibland blir det att jag verkligen inte hinner och det ber jag så mycke om ursäkt för och ska verkligen ändra på de så gott jag kan!

Kanske ska berätta lite kort om dagen... Vi började kl: 9.20 och måndagar känns verkligen korta fasten de är våran senaste dag och vi slutar 16.00 så de känns lite knasigt. Aja vi hade ialla fall Engelska, So, No och Idrott på vårat schema idag och efter skolan så var jag med Josefin, Jessica och Patrik och det var en trevlig eftermiddag då vi var ute med Josefin´s hund Simba på en promenad och sen satt vid datan innan alla gick hem till sig. Och när jag kom hem så åt jag middag och pluggade lite som dock inte gick så bra för jag kunde verkligen inte koncentrera mig så jag satte mig vid datan ett tag istället.

Imorgon är det reflektionsdag som innebär att man får jobba hemma men själv ska jag, Jessica och Josefin jobba i skolan och jag börjar 9.00 med ett matte prov(hoppas de går bra)!

Har inte så mycke mer att säga så jag säger väll tack och hej från mig så länge *blink*
Puss /Malin


Dagens Outfits:

PUMAtjocktröja - Syrran´s(vet alltså inte vad den kommer ifrån)
Linne - H&M
Strumpbyxor - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0