Hemma idag

Ja, som sagt så var jag hemma från skolan idag för jag vaknade av att jag hade skit ont i halsen! så idag har det inte hänt så mycke för mig jag har pluggat lite matte för imorron är det matteprov som gäller, och sen har jag vilat och kollat på tv. Ja det är väll de jag har gjort. Eller juste jag har städat mitt rum och duschat också! och imorron tror jag nog att jag går till skolan om det inte är så att jag verkligen mår pizz ...

Just nu sitter jag med en kopp te och smörgås och väntar på att Andra Avenyn ska börja! så jag har inte så mycke mer att berätta faktiskt, så jag avslutar nog inlägget här någonstans.

Ha en forsatt trevlig kväll!

Puss /Malin


Om ni vill veta så älskar jag denna smak på mitt te ;)

Kommentarer
Postat av: agnes

vad tkr du om kanelbullensdag? ska du äta kanelbullar idag? hemgjorda eller köpta? :)

2008-10-04 @ 11:57:15
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0