Rolig lång helg ...

... Ja överskriften säger en heldel faktiskt! för i helgen ska jag ha de skit kul.

Imorron slutar jag 10.10 och börjar 9.15 och efter skolan ska jag åka med några vänner och köpa present till sötnosen Debbie för att sedan vara med Patrik och Jessica, så då får vi se vad vi hittar på för kul! vi 18.00 är det att dra till Debbie på tjejmiddag och de kommer bli skojigt tror jag. Efter de är det så att jag ska sova hos bästis*blink* och vi kommer ha de skit mysigt tror jag, hehe!
På lördag kommer min kära och saknade kusse hit och sover över och gud vad den dagen kommer bli flummig och babblig, visst Cecilia? haha .. Sen på söndag är de match som gäller mot ett lag jag hatar (Råsunda) och då ska Cecilia kolla på för att vi sedan ska åka till "komethallen" för att flummarunt där inne medans min pappa och Cecilias pappa spelar badminthon. Hehe ja de va de jag ska göra i helgen!

Och idag har jag haft träning och varit i skolan. Började 8.50 så lite sovmorgon fick jag faktiskt och på idrotten(som vi också hade idag) så gjorde vi en skit jobbig grej så nu har jag ont i benen + att jag stog i mål på träningen så de kanske inte var så smart, hehe!

Ja de va lite om vad jag skulle göra i helgen och vad jag har haft för mig idag. Och jag kände att de inte var så bra skrivet men tar i tur med de i något annat inlägg ;)
Nej, nu ska jag sova! ses imorron.

God Natt,
Puss /Malin


En underbar höstdag med solsken var de i måndags men idag var de mulet så denna bilden får man njuta av så länge ;)

Kommentarer
Postat av: cecilia(a)<3

kommer ha dt bäst med dej älskling! <3

2008-10-10 @ 06:11:39
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/
Postat av: maria

vilket lag dåå?

2008-10-10 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0