Klippt mig

Har glömt att berätta att jag och Jennifer tog en cykeltur till Jakobsberg i måndags för jag skulle klippa mig och Jennifer skulle klippa sig och färga håret. Så nu är jag nyklippt och är nöjd med de lilla som syns för jag fick bara de utslitna klippt och lite mer uppklippt och lite på luggen men inte alls mycke, men trodde faktiskt inte att så många skulle märka, hehe de va lite kul tyckte jag. ;) Jennifer blev ialla fall jätte fin då hon färgade sitt hår ljustbrunt så de ska hon vara nöjd me :)

Idag ska jag vara med Johanna, Josefin, Patrik och Linus tror jag och får se vad vi hittar på för kul! sen imorron och på fredag har jag cup och de är hemmacup så de blir roligt faktiskt.

Nej nu ska jag äta frukost/lunch , hörs sen!
Puss på er /Malin

Kommentarer
Postat av: shenni

Tack så mycket va snäll du e gumman<33



det betyder mycket för mig att du säger så :)<3



2008-10-30 @ 09:17:04
URL: http://niilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0