Kort dag

Idag va min skoldag riktigt skön faktiskt, vi började 9.15 och slutade 9.45! så efter skolan åkte jag och Maja till Jakobsberg centrum för att köpa present till Debbie som jag ska till ikväll. Kan tyvär inte säga vad vi köpte ifall hon skulle "råka" kolla in bloggen, juste idag fick vi se våra skolfoton(fast vi har inte fått hem dom) och gud va jag blev lack när jag såg de! tre stycken blundade(JAG VAR EN AV DOM)*suck* och en typ gavade och en kollade ner och sen såg typ ingen glad ut, kanske nån och fotografen kunde lika gärna tagit någon av dom andra två för dom blev ju bra, men sen gick han fram till kameran och ba: sista korten och typ ingen va berädd och självklart tog han de! nej de känns inte kul asså...

Men ialla fall, ska nog gå och äta lunch snart, börjar bli riktigt hungrig så får se vad vi har hemma!

Men vi hörs senare,

Puss /Malin


Detta kort tog jag imorse när jag gick till skolan, träden är sjukt fina på hösten ju*blink*



Haha lilla Maja ville inte vara me på kort medans vi väntade på bussen hem från Jakan ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0