Kusse i helgen

Igår kom min kusse hit vid typ fem och då åt vi middag. Efter de så gick vi ut ett tag och kärde fotboll och hade almänt trevligt! men efter ett tag pallade vi inte va ute så vi bestämde oss för att spela in en film, haha ja så normala är vi *blink*... När båda våra mobiler hade slut på batteri och vi inte ville göra de längre så tjockade vi i oss chips, godis och popcorn framför en film och hade det mysigt.
När filmen va slut så blev klockan mycke så de gick upp och tog bort sminket och la oss för att prata en stund innan vi somna ..

Idag vaknade vi vid typ halv elva och då gick vi upp och åt frukost och bestämde oss för att sedan gå ut i det fina vädret efter att ha tagit god tid på oss att sminka oss och så! ute så spelade vi in en till film och den blev lite konstig men de va kul och jag orkar inte berätta vad den handla om.

Ja de är lite om vad jag gjorde igår och idag och vi har nyss ätit lunch och jag ska låta Cecilia skriva nu medans jag går upp och byter om för idag är de match mot Råsunda som gäller, önska mig lycka till *smile*!

Skriver kanske mer när jag kommer hem, men ha det bäst så länge.

Puss /Malin







Lite bilder från gårdagen som jag bjuder på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0