Lagfoto

Kom hem för typ två timmar sen kanske efter att jag varit i Barkarbyskolan och tagit lagfoto, haha ja om dom tar de sista kortet som togs så blir jag galen för det ser ut som om jag bara har hår på ena sidan! svårt att förklara men bild kommer när jag fått dom.

Ja vad mer, idag var jag ju med Jessica och vi gjorde inte så speciellt mycke men hade ändå väldigt kul för vi har skit rolig humor *host* ! vi gick ut med min hund på promenad, va inne på datan(som jag sa förut) och pratade i telefonen. Ja de var väll de mesta men jag hade ialla fall väldigt kul!

Imorron börjar jag typ 09.20 tror ja, eller ärligt talat har jag ingen aning så de måste jag nog kolla upp så jag inte kommer för sent. Ialla fall, vi slutar 14.30 och efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag ska vara med Jennifer men hon har inte sagt att hon kan så hon skulle nog hitta på något annat så det blir nog bara att jag är hemma och tar det lugnt innan träningen!

Nej nu ska jag ta bort sminket, byta om och lägga mig för att läsa lite. Men vi hörs och syns!

God Natt, Puss /Malin


Regning och grå höstdag var det idag den 1/10 ...
(bilden är inte från idag men det såg nästan ut så här ute idag och det blev inga bilder idag, hehe) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0