Lyckad dag med er

Snart är det match mot Åkersberga som gäller och jag är seriöst nervös. Åker om typ en halv timme så de är lite bråttom faktiskt!

Ialla fall, igår var jag med Jessica och Patrik och vi hade det skit kul. Haha gud jag garva! ialla fall, vi var mest bara ute och gick runt och Patrik och jag "bråkade" typ hela tiden så Jessica bara stog och garva, de va lite kul hehe! och sen åt vi också middag på grillen och Jessica höll på att dö för hon satt i halsen av att hon garvade åt Patrik för att han gjorde miner. Och sen var vi hos Jessica och kollade på film och käkade popcorn och chips *tjockisar*! sen vid typ tio så följde vi Patrik en bit hem för sen skulle jag sova hos Jessica och vi kollade på lite film och var inne på datan.

Ja det var lite om gårdagen och väldigt förkortat och tråkigt berättat men jag har skit bråttom för jag måste byta om nu!

Men vi hörs ikväll om jag hinner skriva då för jag måste plugga lite sen också....

Puss /Malin


Haha Jessica vid frukost bordet ;)


Och Jessica byggde ett skit fint hus av sin tröja, haha kanske låter konstigt/tråkigt men vet ni hur mycke jag garvade åt de (vi har bäst humor, Jessica och jag) :)


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahah mitt hus där ska jag bo när jag blir stor^^

aa men gud vilka fina bilder du har -.-<3

älskar dig malin svärd<3

Malin svärd<3 Jessica afzelius

2008-10-05 @ 20:46:49
URL: http://jeessicaaas.bogg.se
Postat av: Malin

haha självklart jessica :D



älskardeeej mää <333333

2008-10-06 @ 21:54:31
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0