Nöjd med helgen

Nu är matchen avklarad och vi vann med 4-0 mot Råsunda! det var en bra match vi spelade och det var ett riktigt fult motstånd (och me de menar jag att dom spelade ful och dödlig innebandy) ... Är faktiskt ganska nöjd med min insats på planen, kunde kanske gjort de lite bättre menmen.

Imorron är det skola igen och helgen är snart redan över, gud va snabbt de har gått men jag har haft en riktigt lyckad helg ialla fall! börjar 9.20 imorron så lite sovmorgon får jag ju också fast min kusin är ledig så de är väll ännu bättre men aja.

Berättade ju i fredags tror jag de var, att jag verkligen inte blev nöjd med skolfotot(med klassen) och nu ska jag vara snäll och visa er hur jag blev på de enskilda och de blev inte heller bra. Kisar med ögonen och nej de blev inge lyckat *suck*. Eller kanske bättre en vissa andra kort men aja bjuder ialla fall på den bilden så får ni väll se själva!



Nu ska jag kolla på Andra Avenyn(på datan) men vi hörs senare.

Puss /Malin

Kommentarer
Postat av: ceclan <33

dt blev juu skiitfint juuue ! :) <3

älskar dej finaste ungen <33

2008-10-12 @ 21:33:35
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe tack gumman :)

älskardeej också och tack för en sjukt kul helg med dej <33333333

2008-10-12 @ 22:27:04
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0