Ny mobil

Jag har inte skrivit på länge känner jag, men nu är jag här och just nu är jag med Jessica och vi har pratat lite med en som heter Niklas i telefonen och varit inne på datan.

Idag har det inte hänt så mycket i skolan förutom att jag varit sjukt trött för vi börja 08.00 idag och slutade 15.00, men nu är skolan som sagt slut och Jessica här och det är riktigt kul!

Föresten så har jag beställt en ny mobil som jag ska få senast på tisdag och det är en C902 "Sony Ericsson" och sen får jag äntligen comviq kompis så jag kan smsa gratis till väldigt väldigt många, haha! längtar verkligen tills jag får den :)

Nej nu ska jag gå upp till Jessica som nog fortfarande pratar med Niklas men vi hörs senare!

Puss /Malin



Så här ser mobilen ut som snart är min! så vad tycker ni? själv älskar jag den ;) <3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den va jätte fin!<3

2008-10-04 @ 10:29:40
URL: http://veeeroonicas.fashionblogg.se
Postat av: Malin

hehe tack :) <3

2008-10-04 @ 10:35:44
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0