Onsdag

Nu var det länge sen jag skrev men jag hinner verkligen inte ibland!

Idag har vi haft soprov och de gick väll sådär men får hoppas på ett G ialla fall. Sen hade vi också träslöjd då min lärare förstörde min låda(vilken klant, haha)! sen hade vi också svenska och hemkunskap och dagen har gått väldigt snabbt.

Efter skolan skulle jag egentligen vara med Patrik för de bestämde vi i söndags, men de blev lite ändrat!! men nu ska jag möta Jessica för vi måste verkligen snacka om en grej så de här inlägget blev inte så roligt men skriver mer när jag har mycke tid på mig.

Puss /Malin


Jennifer och Jennifer innan träslöjden (haha så söta) ;) <3

Kommentarer
Postat av: jennifer n

vilken vacker bild, hahah <3333333

2008-10-09 @ 08:04:11
Postat av: Malin

japp alltid vackra :D<333333333

2008-10-09 @ 16:58:47
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0