Plugg hela dagen...

... ja överskriften säger en heldel för idag har jag bara pluggat och pluggat från kl: 11.00 till 18.00 med några uppehåll då jag har ätit och gosat med vovvarna, haha ja så nu är jag riktigt trött kan man säga!

men idag var det en skön dag i skolan ialla fall för vi började 8.00 som kanske va lite tidigt men sen har vi So och Svenska och slutade efter de och då slog kl: 10.40. Så himla skönt *blink*
Och juste vi fick tillbaka våra Soprov och jag fick G och är skit nöjd med de, för de trodde jag aldrig. Pluggade faktiskt bara en kväll så de är nog därför jag känner mig nöjd + att jag suger på So, haha!

Ja, jag tror inte att jag har så mycket mer att berätta eftersom att jag bara suttit och pluggat idag men vi hörs senare för nu ska jag kolla på Andra Avenyn som jag missa igår.

Puss /Malin

Jag vet att jag försökt ladda upp bilder varje dag men vissa dagar har jag bara lagt upp en bild, men nu tänker jag försöka ta ialla fall en bild om dagen och ladda upp och idag jag har tyvär inte tagit några bilder så de blir ingen i detta inlägg*sorry* ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0