Pluggar No...

... japp de är de jag gör, eller rättaresagt ska försöka göra här hemma hos Nathali. Vi har håltimme till kl halv ett tror jag att de är så vi har god tid på oss! efter har vi engelska och sen No och de är då provet är och sen sista lekionen är det matte som gäller innan vi slutar kl halv fyra ...

Kanske ska berätta lite kortfattat om gårdagen eftersom att jag inte hann igår.
Jag var med Patrik och Linus efter skolan och vi var hemma hos mig och gjorde ingenting som vi brukar, att vi liksom bara "busar" och har kul, hehe! sen var dom tvungna att gå hem för¨då skulle jag iväg på träningen som började vid sex så jag fick faktiskt lite bråttom för jag hade helt glömt bort att jag hade träning, men som tur var så hann jag ialla fall ...

Ja, vad mer efter träningen så åt jag middag och sen duschade jag och bara låg i sängen och slappa och smsade med folket innan jag somna!

De va lite om gårdagen men nu måste jag verkligen plugga för annars blir det nog IG fasten jag säkert kommer få de ändå för No är ett ämne jag verkligen inte föredrar.

Hörs och syns allihopa!
Puss /Malin

Kommentarer
Postat av: Berta

fett heta tjejor

2008-10-17 @ 23:27:31
Postat av: maiko

Mayline, fort.s skriv blogg det e alltid intressant ju:O

2008-10-20 @ 18:09:31
Postat av: Malin

haha ska börja skriva oftare nu maiko ;D

2008-10-20 @ 21:26:27
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0