sjukling...

.. japp sjukling är vad jag är och har varit de i typ 3 dagar nu! började i onsdags sista lektionen då jag började bli skit yr och mådde illa och det kändes verkligen inte bra alls, men jag tänkte att jag ändå skulle gå på lektionen eftersom att de va den sista men ja det funkade verkligen inte om man säger så.. jag var påväg att svimma och kändes som om att jag skulle spy så min lärare fick ta mig till sjuksyster så där låg jag inne hos henne medans hon kollade min puls. Och hon sa att jag hade låg puls och de kunde bero på stress och att jag hade ätit dåligt och de kan jag verkligen hålla me om för jag har gått ner i vikt och slarvat riktigt mycke med maten så de är något jag måste sköta! ialla fall, jag fick åka hem och lägga mig och sova och trodde de skulle bli bättre tills i torsdags men svaret blev nej, jag mådde fortfarande illa och var verkligen yr .. Vilade hela torsdagen men blev bättre framåt kvällen och hade bestämt mig för att gå till skolan idag och kanske ska berätta lite om min fredag.

Jag vaknade av mitt mobilalarm och gick då ner för att äta frukost men vet ni vad, jag typ ramlade när jag ställde mig upp och kände mig typ "drogad" och mådde så himla dåligt och var typ vit i ansiktet och nej denna morgon var inte alls roligt, la mig ner på köksgolvet och typ halvsov medans mamma försökte få i mig en macka, haha låter riktigt handikappad faktiskt men gick och la mig i soffan tillslut och kollade på tv typ resten av dagen! ja och sen åt jag middag och nu sitter jag här vid datan och mår faktiskt lite bättre och hoppas verkligen att jag blir frisk tills imorron för nu är det höstlov och tro inte att jag tänker ligga hemma och va sjuk.

Ja de va lite om min dag och nu ska jag nog sätta mig och kolla på lite film men vi kankse hörs sen allihopa!

Ha en forsatt trevlig fredagskväll

Adios,


Alltid trevligt att kolla ut på utsikten, visst Dessie? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0