Skit lyckad fest

Har precis duschat efter att ha kännt mig väldigt ofräsch så de va riktigt skönt *blink*!

Ja, ni kanske vill veta vad jag tycker om festen som var igår hos Debbie. Om ni vill veta de så tycker jag att den var sjukt rolig och de va jätte snälla människor där(kände inte alla från början!) vi dansade och sjöng, sen fick vi också jätte god mat, de blev tacos och sen fick vi massa godis, chips och dricka. Ialla fall så blev kvällen riktigt lyckad och efter så sov jag hos Jennifer så när vi kom hem satte vi oss i hennes kök och tjocka i oss chips och hade de mysigt innan vi gick och la oss och pratade en stund.

Idag vaknade vi typ vid 11.00 eller jag vaknade typ 10 men låg och smsa med Nathali som inte heller kunde sova längre en 10, men sen "snodde" jag Jennifer´s data och satt vid den tills hon vakna. Sen åt vi frukost och kollade på tv till jag var tvungen att gå hem! och ja nu sitter jag här och ska nog snart gå upp och sminka mig så vi ses väll senare.

Puss så länge /Malin

Några bilder från kvällen:


Hehe sorry Jennifer (http://niilson.blogg.se) att jag tog denna fina bild men du tog ju ändå en från mig *smile*


Debbie, de söta födelsedagsbarnet!


Frida och Michan (så söta).


Lilla underbara Jennifer bästis! (haha vad kollar du på?)


Haha gud va kul de var när vi dansade *blink*

Ja de var några bilder från kvällen, men orkar inte lägga upp alla...

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser kul ut! :)

2008-10-19 @ 21:18:52
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe det var det också ;)

2008-10-20 @ 23:06:25
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0