Sov hos Josefin

Hejsan,

oj de va länge sen mitt inlägg började så, hehe..

Aja tänker slänga in ett inlägg medans jag väntar på att Josefin ska vakna. Sov här från igår och de var verkligen länge sen jag sov hos henne så de var roligt!

Igår spelade jag ju match också och vi vann faktiskt med 3-2 tror jag de var, så de var lite kul eftersom att mina klasskompisar spelade i det andra laget. Ialla fall så kom Patrik hem till mig sen och vi gjorde inte så mycke men sen bestämde vi oss för att gå hem till Josefin. Vi tre hann inte göra så mycke förutom att vara ute ett tag innan Patrik skulle hem. Jag och Josefin följde honom till Jakobsberg för att sedan åka hem igen och hämta mina grejer.
När vi kom hem til Josefin skulle vi hitta på någonting att göra de var inte det lättaste för båda ville ha något gott att äta, haha de lät ju bra, men aja vi tog tillslut två mackor var och en kopp te samtidigt som vi kollade på nån film(kommer inte igår vad den hette). Vi hann tyvär inte kolla på hela för båda blev otroligt trötta så vi gick och la oss istället.

Ja de var lite om gårdagen och jag känner att det blev himla mycke "sen" i de hela men orkar liksom inte berätta så nogrant vad jag gjorde igår och då blir det så, haha! ;)

Nej nu är det dags att väcka Josefin(snäll som jag är och väcker folk men aja, hehe) , ses senare!

Puss /Malin


Hittade den här otroligt fina bilden på Jessica, Jennifer och mig när vi tre och Josefin hade en mysig utekväll tillsammans :)<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Var det matchen mot spiders? jag trodde den var på torsdag :/ jag ville ju se! :'(

2008-10-28 @ 16:00:02
URL: http://niilson.blogg.se/
Postat av: jessica

vem va det du spela mot? asso din kompis;P?

2008-10-29 @ 10:12:11
URL: http://jeessicaaas.bogg.se
Postat av: Malin

johanna och alice i min klass ;P

2008-10-29 @ 10:52:42
URL: http://malinblondin.blogg.se/
Postat av: Malin

mhm de var det, oj förlåt om jag inte sa till men trodde jag hade gjort de! hehe förlåt gmn <3333

2008-10-29 @ 10:53:30
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0