ställt om klockan?

Har ni ställt om klockan? för nu är det vinter tid och själv hade jag inte gjort de imorse så jag gick upp halv 9, och gissa om jag är trött nu *gääääsp* ...

Aja gårdagen blev lyckad, var med Patrik och vi gjorde väll inget speciellt men de var ändå kul. Sen på kvällen gick vi hem till Linus och hos honom kollade vi på Harry Potter, haha! sen sprang vi runt lite i Linus hus och jag var skit flummig, garvade seriöst för ingenting men aja är man trött så är man. Sen gick jag hem vid typ halv 11 och då satte jag mig o pratade i telefonen och käkade godis resten av kvällen.

Idag är det match som gäller mot Järfälla och har inte mött dom på länge så vet inte om dom är bra eller inte. Men typ två i de laget går i min klass så de blir kul! sen efter de vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det blir säkert något kul att hitta på denna typiskt höstdagen.

Nu ska jag gå upp och fixa mig,
Ha en trevlig söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0