Tröttsam måndag...

... Ja, de är denna måndag. Tröttsam! har haft typ 3 lektioner och sen drog klassen till simhallen för att göra ett "simtest" på 16 längder*suck*. Sen gick jag och Jennifer hem tillsammans i de soliga höstvädret så då blev jag verkligen glad! då kände man verkligen att de är höst.

När jag kom hem åt jag middag och pluggade till vårat dumma so prov som är på onsdag ....

Och nu sitter jag här och ska snart logga ut från datan och byta om och ta bort sminket, är riktigt trött faktiskt!

Juste igår fick jag min nya mobil(ÄLSKAR DEN), hehe! jag har fått nytt nummer så om nån vill ha de så skriv på www.playahead.se (vackrare@pea). Har äntligen fått comviq kompis också*blink*!

Nej nu ska jag stänga av för har inte så mycke mer att berätta.

Puss /Malin




 



Lite bilder som jag tog med min mobil(bästa kameran tycker jag, hehe) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0