AAJ!

Nu är matchen avklarad, eller för några timmar sen och vi vann med 1-0 mot Täby! jag spelade verkligen inte bra denna match och blev väldigt besviken men som sagt så vann vi ju och det är ju positivt. Sen ramlade jag också och sträkte ryggen så nu har jag extremt ont och får hoppas på att det blir bra tills imorron för då ska jag och mamma åka in till stan och ha det mysigt och förhoppningsvis får jag hem lite nya kläder och sånt!

Men ialla fall, idag har jag inte gjort så mycket eller jag gick runt i solskenet som var en stund på för/eftermiddagen och säljde "pandatidningar" och det var faktiskt väldigt skönt att vara ute efter att varit hemma i typ tre hela dagar och varit sjuk så det blir ett stort + för min dag, haha. Ja vad mer, jag har ju också som sagt spelat match och det har inte hänt så mycke mer faktiskt så vi hörs!


Sitter också och tjockar i mig lite popcorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0