Dålig uppdatering...

...jag vet att jag inte har skrivit någonting idag men jag har inte haft tid + att vi har börjat få läxor i skolan nu och så, så då måste jag göra dom och kanske inte hinner gå in på datan då! men nu är jag ialla fall här.
Idag slutade jag 14.30 och då följde jag med Jessica hem(har inte varit med henne på länge), vi han inte göra så mycket för hon skulle vara med sin kille, men den tiden vi var med varandra så hade jag ialla fall kul! sen hade jag träning och på träningen var vi bara 6 st så det var lite skojigt. Ja vad mer, imorron ska jag vara med Vanessa(Vanne) och det ska bli jätte kul!!  har inte varit med henne på typ två år så det längtar jag till. Inte vet jag vad vi ska göra men har säkert massa att prata om och så.
Jag har inte så mycket mer att berätta, ses imorron om jag hinner gå in på datan!

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0